Amaç: Ekip ruhuyla hareket ederek hizmeti kesintiye uğratmadan, hastaları en kısa süre içerisinde ziyaret ederek etik ilkelerden ödün vermeden en doğru, en güvenilir yöntemlerle hastayı değerlendirip, bakım vererek en üst düzey memnuniyeti sağlamaktır.
Hedefler:
- Başvuru yapan hastalara 15 dk. içerisinde dönüş yapıp başvuru kaydını oluşturmak
- Başvuru sonrası ilk iş günü içerisinde hastayı ziyaret etmek
- Ekip başına günlük 10(on) hasta ziyareti gerçekleştirmek
- İl merkezinde günlük nakil ambulans sayısını 2’ye çıkarmak
- Haftalık en az 5(beş) bakım vericiye eğitim vermek
- Aylık yara bakımı eğitimi düzenlemek ve vaka tartışmalarıyla eğitimi zenginleştirmek
- Yara bakımı sürecini fotoğraflayarak, dijital dosyalarda saklanması ve sürecin görünür hale getirilmesi,
- Toplam 4(dört) psikolog desteği ile hasta ve yakınlarına destek sağlamak,
- İl merkezindeki hastalara ilk ziyarette, ekiplerde bir diyetisyen bulundurularak hastanın beslenme durumunu değerlendirilmesi,
- Temel yaşam desteği ile ilgili tüm ekiplerin eğitim almasını sağlamak,
- Ayda bir kalite komitesi toplanarak durum değerlendirmesi yapılması,
- Verimlilik kriterlerinin oluşturulup rutin değerlendirmelerin yapılması( ekip başı günlük ziyaret sayısı, aylık hizmet verilen hasta sayısı, pansuman hizmeti verilen hasta sayısı/yapılan pansuman sayısı, verilen hizmet emirlerinin yerine getiriliş süresi vb.),
- Aylık hasta başı ziyaret sıklık oranını 1.51’den 2.00’ye çıkarmak,
- Aktif hasta sayısının yarısı kadar aylık hasta ziyareti yapmak,
- Yapılan hasta ziyaretlerinin en az %50’sinin doktorlu ekipler tarafından yapması,
- Hastada kalış sürelerinin hesaplanması için gerekli şartların sağlanması